İqtisadiyyat və Biznes Məktəbi
Leyla Atakişiyeva
Müəllim
Azərbaycan iqtisadiyyatı, Ətraf mühit iqtisadiyyatı, Təşkilati davranış və idarəetmə psixologiyası, Beynəlxalq marketinq,Elektron marketinq strategiya
+994 12 565 39 77
leyla.atakishiyeva@wcu.edu.az
Atakişiyeva Leyla Şükür qızı 13 aprel 1988-ci il Bakı şəhərində anadan olmuşdur. 1995-2006-cı illər S.Bəhlulzadə adına Xarici Dillər Təmayüllü Gimnaziyada orta təhsil almışdır. 2006-2010-cu illər Azərbaycan Turizm və Menecment Universitetinin Marketinq ixtisası üzrə bakalavr təhsili almışdır. 2010-2012-ci illər isə burada Marketinq ixtisası üzrə magistr təhsilini davam etdirmişdir (Elmi işin adı: “Azərbaycanda turizm marketinqinin təşkili və ölkənin turizm imkanlarının tanıdılması modeli”). 2013-hal hazıra qədər Azərbaycan Turizm və Menecment Universitetinin 5311.01 - Müəssisənin təşkili və idarə olunması ixtisası üzrə dissertantıdır (Elmi işin adı: “Turizm müəssisələrinin inkişafında marketinq imkanlarından istifadə istiqamətləri”). 2012-2020-ci illərdə ATMU-nun “Marketinq”, 2021-2022 ci illərdə isə Azərbaycan Universiteti “Maliyyə və iqtisadiyyat“və Xəzər Universiteti “İqtisadiyyat və menecment” kafedrasında müəllim vəzəfəsində çalışmışdır.
Hal hazırda Xəzər Universiteti “İqtisadiyyat və menecment” kafedrası və Qərbi Kaspi Universitetinin “Ümumi iqtisadiyyat” kafedrasında müəllim vəzəfəsində çalışır
Öz turistini tanı sistemi” üzrə araşdırma və təhlil metodları. Öz turistini tanımaq üçün marketinq prinsipləri
Konfrans materialı, ATİ, Bakı, 2013
Ümummilli lider H.Ə.Əliyevin anadan olmasının 90-cı il dönümünə həsr olunmuş gənc tədqiqatçıların IV Respublika Elmi Praktik Konfransı
“Xidmətlərin marketinqi” fənni üzrə proqram
Proqram, ATMU, Bakı, 2016
ATMU-nun Elmi Şurasının 16.05.16-cı il tarixli iclasının 6 saylı protokolu ilə təsdiq edilmişdir.
Azərbaycanda turizm marketinqinin və ölkəmizin turizm imkanlarının tanıdıl-masının mövcud problemləri
Konfrans materialı, ATMU, Bakı 2018
Müasir dövrdə effektiv idarəetmə-nin problemləri» Respublika Elmi Praktik Konfransı
Dövlətin turizm marketinq startegiyası
Elmi məqalə
ADİU, Bakı, 2019, ADİU-nun Elmi Xəbərləri, UNEC İl 7, Cild 7,
Turizm biznesinin fəaliyyət prinsipləri
Tezis, AzRTN, Bakı 2019
Nəsiminin 650 illik yubileyinə həsr edilmiş Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XXIII Respublika elmi konfransı
Turizm xidməti bazarının determinantları
Konfrans materialı, ETSİM, 2019, “İqtisadi və statistik tədqiqatlarda innovasiyaların tətbiqi” mövzusunda elmi-praktiki konfrans
The role of the government in the development of national tourism industry
Konfrans materialı, ARTİFEX University of Bucharest, Romanian 2019
İnternational sympozium, Experience. Knowledge. Contemporary Challenges 5th, Innovativ economic social Approaches in the Knowladge Society
Поведенческие характе-ристики потребителей туристического продукта
Konfrans materialı, Veliko Tarnov,Bulgaria, 2020, İnternational scientific student and doctoral conference "Sustainable tourism - perspectives and challenges"
Azərbaycanda turizm təhsil müəssisələrinin təkmilləşdirilməsi
Konfrans materialı, ATMU, Bakı, 2020
“XXI əsrdə beynəlxalq iqtisadi münasibət-lərin prioritet istiqamətləri” mövzusunda Online Beynəlxalq elmi-praktiki konfrans
“İctimaiyyətlə əlaqələr” fənni üzrə proqram
Proqram, ATMU, Bakı,2020
ATMU-nun Elmi Şurasının 16.10.20-cı il tarixli iclasının qərarı ilə (pr.01) nəşr olunur.
“İstehsal sahələrinin marketinqi” fənni üzrə proqram
Proqram, ATMU, Bakı, 2020
ATMU-nun Elmi Şurasının 16.10.20-cı il tarixli iclasının qərarı ilə (pr.01) nəşr olunur.
“İşgüzar kommunikasiya və səmərəli satış texnologiyası” fənni üzrə proqram
Proqram, (Magistr pilləsi üçün) , ATMU, Bakı, 2020
ATMU-nun Elmi Şurasının 16.10.20-cı il tarixli iclasının qərarı ilə (pr.01) nəşr olunur.
“İctimaiyyətlə əlaqələr və imic menecmenti” fənni üzrə proqram
Proqram, (Magistr pilləsi üçün), ATMU, Bakı, 2020
ATMU-nun Elmi Şurasının 16.10.20-cı il tarixli iclasının qərarı ilə (pr.01) nəşr olunur.
Проблемы и принципы туристической маркетинговой деятельности в Aзербайджан
Konfrans materialı, 10-11 dekabr, 2020 Ukrayn
N.E. Zhukovski Milli Aerokosmik Universiteti "Xarkov Milli İnstitutu" (Maliyyə, Mühasibat və Vergi şöbəsi)və ATMU – nun “Marketinq” kafedrası
Azərbaycanda turizm marketinq fəaliyyətinin problemləri və xüsusiyyətləri
Məqalə, Il 9, say 2-3, 2020, Turizm və Qonaqpərvərlik tədqiqatları, beynəlxalq jurnal, Bakı, Azərbaycan
Behavioral characteristics of consumers of tourism produts
Məqalə, (1(37). 09.03.2022, İnternational Journal of İnnovative Technologies in Economy